dimarts, 19 de juliol del 2011

Els animadors fan pràctiques a l'esplai Sant Feliu

Dos de nosatres, la Irene i el Jordi, estem fent les pràctiques en el Casal d´Estiu de l´esplai Sant Feliu. Hem participat a l´esplai des del seu inici anant a les reunions i aportant les nostres idees i coneixements. Ja portem més de tres setmanes i ens sembla una experiència profitosa, on aprenem dels monitors més experimentats, els aspectes més importants per a tractar amb nens/joves. Estem quatre hores des de les 9 del matí fins la 1 del migdia. Fem les diferents activitats proposades a les reunions (una per setmana). Fem activitats variades, des d' anar a la piscina, fins psicomotricitat i dinàmiques de grup..... variant segons el clima.


Irene: "Jo estic amb els nens de P3, on la inocència és el que més hi predomina. Em sembla una experiència molt profitosa, on anant amb ganes, tot resulta molt divertit. El temps se´m passa volant, gràcies a que aquest treball m´està resultant molt entretingut. Estic bastant còmode a classe, i 100% amb els nens."

Jordi: "Estic amb el grup de joves, de 6è a 2n de la ESO. És un grup complexe i molt heterogeni. Estan en una edat on busquen l'acceptació dins d'un grup. És un experiència molt enriquidora perquè em permet veure com es relacionen entre ells i saber com son els joves de Sant Feliu."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada